Secretariaat en officemanagement

U bent hier

Het secretariaat is de spil van ons kantoor en alle lijnen komen daar samen. Ons team bestaat uit 4 secretaresses en een officemanager. Zij zijn allemaal al lange tijd werkzaam voor ons kantoor. Door hun jarenlange ervaring in de advocatuur vormen de secretaresses een onmisbare schakel tussen u en uw advocaat. Zij zijn nauw betrokken bij uw zaak en weten wat er daarin speelt. Zij staan u graag telefonisch te woord voor het maken van afspraken met uw advocaat en kunnen al uw niet-juridische vragen beantwoorden. Ook ontvangen zij u gastvrij bij uw bezoek aan onze kantoren. Op werkdagen is het secretariaat bereikbaar van 8.45 uur tot 17.15 uur.

De officemanager, Marion van den Berg, zorgt er daarnaast voor dat alle interne bedrijfsprocessen gestroomlijnd verlopen. Tevens verzorgt zij de boekhouding van ons kantoor.

Romina Merkx Marion van den Berg Hetty Verbeek Simone Sitek Janine Luijk

Secretariaat en officemanagement

Het team in Eindhoven:

Het team in Amsterdam:

Marion van den Berg
T: +31 (0) 88 909 49 07   
Stuur een e-mail

Simone Sitek
T: +31 (0) 88 909 49 28    
Stuur een e-mail

Hetty Verbeek
T: +31 (0) 88 909 49 09    
Stuur een e-mail

Janine Luijk
T: +31 (0) 88 909 49 26    
Stuur een e-mail

Romina Merkx
T: +31 (0) 88 909 49 08   
Stuur een e-mail

 

 

Over ons

Uw advocatenkantoor met een vertrouwde en landelijke reputatie in een gespecialiseerde bezetting, opererend in het topsegment van het (internationale) familie-, erf- en jeugdrecht.

Voor meer informatie of een persoonlijke kennismaking met ons kantoor kunt u contact opnemen met een van onze vestigingen.

Ingeschreven in de Kamer van Koophandel onder nummer 63173794.

 

Socialmedia en adres

 

 

Contact